اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس را به کشور گرامی داشت.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 15August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي پانزدهمين سالروز ورود آزادگان دلاور و سرافراز هشت سال دفاع مقدس را به ميهن اسلامي گرامي داشت.

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهم مّن قضى نحْبه و منْهم مّن ینتظر و ما بدّلوا تبْدیلًا

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 بمناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

 بیست و ششم مرداد ماه، روز بازگشت پیروز مندانه آزادگان ایرانی به میهن اسلامی و یادآور مقاومت و پایداری فرزندان این مرز و بوم در برابر تعدی دشمنان انقلاب اسلامی است. این روز، نمادی از صبر، استقامت و ایثار مردان و زنانی است که سال‌ها در زندان‌ها و اسارتگاه­های دشمن با شجاعت و استقامت برای حفظ عزت و استقلال ایران ایستادگی کردند وآزادی این عزیزان از چنگال دژخیمان بعثی، لحظه‌ای تاریخی و ماندگار در تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

 گرامیداشت این روز، فرصتی است تا به یاد آوریم که چگونه فرزندان وطن و سرافرازان جبهه‌های حق علیه باطل، با تحمل سخت‌ترین شرایط، حماسه‌ای از مقاومت و امید را به نام ایران و ایرانیان رقم زدند و بازگشت قهرمانانه اسرا به آغوش وطن، علاوه بر شادی و سرور، آموزه­های بلندی از همبستگی و وفاداری به اصول و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی را به نسل‌های آینده منتقل و همچنان به‌عنوان نمادی از وحدت و استقامت ملی در تقویم ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت این روز پر افتخار که نماد ایستادگی و پایمردی آزادگان میهن اسلامی است به یکایک این عزیزان و خانواده‌های مکرم ایشان تبریک گفته و از نهاد‌های مسئول انتظار دارد فرهنگ ایستادگی و مقاومت را که امروز مهمترین آموخته ملت ما و مهمترین درس ایستادگی در برابر زورگویان عالم است را بیش از پیش در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ایران اسلامی نشر داده و این روز بزرگ را با افتخار بیشتری در جامعه نهادینه نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار