بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 15August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلائِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بالْجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت- ۳۰)

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پرافتخار و غرورآفرین آزادگان سرافراز و اسطوره‌های ایستادگی و ایثار، به میهن اسلامی، یادآور فداکاری‌ها، جانبازی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و آزادگان عزیز و نمایانگر صبر و بردباری خانواده‌های معظم این عزیزان است.

آزادگان سرفراز، پرچمدار استقامت و پایمردی در دوران دفاع مقدس هستند که در سال‌های اسارت جلوه‍ای از صلابت اسرای کربلا و شکوه ایستادگی ملت مقاوم و صبور ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به زیبایی به نمایش گذاشتند. پایداری و استقامت بی‍نظیری که امروز الگوی مردم مظلوم غزه و رزمندگان شجاع و تسلیم ناپذیر محور مقاومت و مردم حق طلب و آزادی‍خواه جهان شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان عزیز، این اسوه‌های صبر و صلابت به میهن اسلامی را گرامی داشته و در پیشگاه ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی با خداوند قادر متعال عهد می‌بندد در راه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر عظیم‍الشان انقلاب اسلامی از میراث گران‍بهای ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس حراست و پاسداری کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار