مسئول بسیج رسانه استان یزد خبر داد؛

برگزاری رویداد رسانه ای «طنین» در یزد

پورمیرزایی گفت: با ایجاد شرایط ویژه برای روایت توانمندی‌های حرفه‌ای زنان ایرانی به همت بانوان رسانه‌ای استان، رویداد رسانه‌ای طنین در سال شهریور ۱۴۰۳ به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ - 15August 2024

«علی پورمیرزایی» مسئول بسیج رسانه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به برگزاری «رویداد طنین» اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان یزد با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» به عنوان امری قطعی و حتمی، درصدد برآمد تا بر اساس جامعه هدف رسانه‌ای خود مسئله «زن و رسانه» را به عنوان دو مولفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: با ایجاد شرایط ویژه برای روایت توانمندی‌های حرفه‌ای زنان ایرانی به همت بانوان رسانه‌ای استان، رویداد رسانه‌ای «طنین» در سال شهریور ۱۴۰۳ به اجرا در خواهد آمد.

پورمیرزایی با اشاره به محور‌های این رویداد گفت: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه از محورهای رویداد طنین است. 

وی با اشاره به بخش‌های رویداد افزود: علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند در بخش‌های خبر، یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس، مستند، کلیپ، موشن، نماهنگ، پادکست، اینفوگرافی شرکت کنند. 

پورمیرزایی گفت: خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، کانال‌های فضای مجازی و صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله بسترهای رسانه ای این رویداد هستند. 

وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی رویداد رسانه ای طنین گفت: توان انتشار و بازنشر (شبکه انتشار)، توان سوژه یابی موثر و فاخر، توان تشخیص اولویت ها، باید‌ها و الزامات حوزه زن و خانواده، توان برجسته سازی و برندسازی رسانه‌ای نیازمندی‌های حوزه زن و خانواده!، توان همراه کردن فعالان فضای مجازی، اینفلوئنسر‌ها و شبکه‌های مجازی، حجم و تعداد انتشار، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب (پیامد) از جمله شاخص های ارزیابی خواهد بود. 

علی پورمرزایی با اشاره به زمان اجرای این رویداد گفت: این برنامه بصورت یک رویداد ۲۴ ساعته تولید محتوا در نیمه اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: آثار برگزیده رویداد در جشنواره ملی بانوان حریم رسالت شرکت و داوری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار