سردار پاکپور:

برای امنیت زوار اربعین از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اهمیت عبور و مرور زوار اربعین، گفت: نیروی زمینی سپاه همه تلاش خود را جهت بهبود عبور و مرور و سلامت جسمی زائران اربعین با استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مسیر تردد آنها انجام خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ - 15August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مرز‌های غربی کشور گفت: نیروی زمینی سپاه همه تلاش خود را جهت بهبود عبور و مرور و سلامت جسمی زائران اربعین با استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مسیر تردد آنها انجام خواهد داد.

برای امنیت زوار اربعین  از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

وی همچنین از نزدیک پایانه‌های مرزی و وضعیت ورود و خروج زائران اربعین را مورد بازدید قرار داد و نکات لازم امنیتی را در این زمینه متذکر شد.

سردار پاکپور با حضور در مرز‌های غربی کشور وضعیت این مرز‌ها را مناسب توصیف کرد و افزود: اوضاع مرز‌ها مناسب است و تمام تلاش همکاران ما این است که زائران اربعین بدون نگرانی بتوانند از مرز‌ها به کشور عراق سفر کنند.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: قرارگاه‌های نجف اشرف، حمزه سید الشهدا، کربلا و قدس در آمادگی کامل هستند و وضعیت امنیتی مرز‌های غرب، شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق را پایش می‌کنند.

سردار پاکپور همچنین با تاکید بر اهمیت عبور و مرور زوار اربعین، گفت: نیروی زمینی سپاه همه تلاش خود را جهت بهبود عبور و مرور و سلامت جسمی زائران اربعین با استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مسیر تردد آنها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار