دیپلمات قطری:

برخی عرب‌ها، از اسرائیلی‎‌ها هم صهیونیست‌تر شده‌اند

سفیر پیشین قطر در استرالیا و کرواسی، ضمن انتقاد از همنوایی برخی از عرب‌ها با صهیونیستها، تأکید کرد، زمانی اسرائیل توانست بخشی از اهداف خود را در منطقه محقق کند که برخی از عربها، صهیونیست شدند.
کد خبر: ۶۸۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵ - 15August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر بن احمد بن مبارک آل خلیفه» دیپلمات پیشین قطری امروز پنجشنبه تاکید کرد که صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مانع از برقراری صلح عادلانه در خاورمیانه شوند؛ صلحی که به اسرائیل اجازه نخواهد داد تمامی اهداف خود را محقق کند.

برخی عرب‌ها، از اسرائیلی‎‌ها هم صهیونیست‌تر شده‌اند

 وی با اشاره به اینکه اسرائیل بخشی از اهداف خود را در خاورمیانه محقق کرده است، گفت: این اتفاق زمانی رخ داد که برخی از عرب‌ها از بیشتر اسرائیلی،‌ها صهیونیست‌تر شدند.

بن مبارک که سفیر قطر در استرالیا و کرواسی بوده است، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به خاطر تلاش مداوم لابی صهیونیسم، آنان موفق شدند با عرب‌ها مانند یهودیان صهیونیست رفتار کنند. نقش آنان بر هم زدن هرگونه فرصتی برای صلح در خاورمیانه است.

این دیپلمات قطری ادامه داد: عرب‌های صهیونیست به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا بخشی از دوران جوانی خود را در شهرک‌های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی سپری کرده‌اند و آبشخور آنان نیز تفکرات صهیونیستی نژادپرستانه است.

وی با بیان اینکه تمامی مسئولان آمریکایی که که مسئول پرونده‌های خاورمیانه هستند جزء یهودیان صهیونیست به شمار می‌روند، از اینکه برخی از عرب‌ها با این صهیونیست‌های یهودی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا نزدیکان عزیز آنان هستند اظهار تعجب کرد.

بن مبارک در پایان به کشور‌های عربی هشدار داد: مسئولان آمریکایی همیشه با انتشار اخبار دروغین در میان مطبوعات در پی ایجاد شک و شبهه بین کشور‌های عربی هستند تا کاری کنند که به یکدیگر اعتماد نداشته باشند و از طرح‌های توهمی در هراس باشند که فقط رد آن را می‌توان در روزنامه‌های آمریکایی صهیونیستی مشاهده کرد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار