سخنگوی فراجا:

حضور مومنی در وزارت کشور ثمرات ارزشمندی خواهد داشت

سخنگوی پلیس از معرفی سردار مومنی از سوی مسعود پزشکیان به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 15August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی فراجا با انتشار متنی در حساب کاربری‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره معرفی سردار اسکندر مومنی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی نوشت: «سردار مومنی را از سالیان دور می‌شناسم. مومن به راستی در گفتار و کردار است.»

حمایت سخنگوی پلیس از معرفی سردار مومنی برای وزارت کشور

سخنگوی فراجا در ادامه نوشت: «نگاه راهبرداری و افق محور ایشان در وزارت کشور با رویکردی وحدت بخش، مشفقانه، فراجناحی و البته اجتماعی برای ایران عزیز ثمرات ارزشندی خواهد داشت.»

سردار اسکندر مومنی که روز یکشنبه از سوی مسعود پزشکیان به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت کشور به مجلس معرفی شده، سابقه جانشینی رئیس پلیس کشور، ریاست رئیس پلیس راهور و ... را در کارنامه دارد و از سال ۹۷ تاکنون نیز به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر فعالیت دارد.

وزرای کشور در سال‌های اخیر معمولا به عنوان جانشین فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور نیروی انتظامی نیز فعالیت دارند و بیشترین ارتباط میان پلیس و دولت نیز از طریق آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار