خبرنگار دفاع‌پرس مازندران رتبه اول لیگ رسانه‌ای «علویان خط‌شکن» را کسب کرد

«حدیثه صالحی» خبرگار دفاع‌پرس در مازندران در هفته اول لیگ رسانه‌ای «علویان خط‌شکن» مقام اول را کسب کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ - 15August 2024

خبرنگار دفاع‌پرس مازندران رتبه اول لیگ رسانه‌ای «دیار علویان خط‌شکن» را کسب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در هفته اول لیگ رسانه‌ای علویان خط شکن، برندگان بخش‌های مختلف این مسابقه معرفی شدند. این دوره از رقابت‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آثار هنری و ادبی مرتبط با این موضوعات برگزار شد.

«حدیثه صالحی» با اثری با عنوان «شعری که به سفارش شهید «طوسی» سروده شده بود با عنوان «بهر فتح کربلا… به ما جلوه داد» در بخش مصاحبه با کسب ۸۵ امیتاز موفق به کسب مقام اول شد.

«کبریا مقدس» نیز با اثر خود تحت عنوان «شیعه زاده؛ شهیدی با زندگی نامه عجیب» در بخش گزارش خبری با ۶۷ امتیاز به مقام اول دست یافت.

در بخش تیتر و خبر، «سارا آمی احمدی» با اثر خود تحت عنوان «مین‌هایی که چاشنی نقاشی شهید تخریب چی شدند» و ۸۳ امتیاز توانست عنوان نخست را از آن خود کند.

«فرشید سگار» نیز در بخش چندرسانه‌ای با اثر «عاشقانه‌ای مادرانه در دل کوهستان» و ۷۲.۵ امتیاز به عنوان برنده انتخاب شد.

در بخش طرح گرافیکی، «ابوالفضل سالاروند» با پوستر شهید مدافع حرم «علی عابدینی» با ۲۶ امتیاز، موفق به کسب مقام اول شد.

همچنین، «فرشید سگار» بار دیگر در بخش عکس، با اثر «تشییع شهدای گمنام در نوشهر» با امتیاز ۸۳ برنده شد و نشان داد که در این زمینه نیز توانمندی‌های ویژه‌ای دارد.

در نهایت، «سیده سکینه محمودی» با اثر «نجوای دل؛ به بهانه کنگره شهدای مازندران» در بخش یادداشت با ۶۲ امتیاز به عنوان برنده انتخاب شد.

مهلت ارسال آثار در هفته دوم لیگ رسانه‌ای «دیار علویان خط‌شکن» تا جمعه ۲۶ مرداد اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار