درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم و دشمنان این مملکت برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 15August 2024

به گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز، مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده این نیرو و ۲۴ نفر از آزادگان سرافراز نهاجا در ستاد این نیرو برگزار شد.

درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم، گفت: صبر و استقامت و کار ارزشمند شما آزادگان در دوران اسارت با هیچ چیزی در این دنیا قابل مقایسه نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از آزادگان خواست خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت خود را به رشته تحریر درآورند، چرا که جوان‌های ما به این خاطرات و گذشته قهرمانان کشور خود نیاز مبرم دارند.

امیر سرتیپ واحدی افزود: شما عمر و جوانی‌تان را برای این انقلاب و کشور گذاشتید، واقعا مایه افتخار است که با تمام سختی‌ها و شکنجه‌های جسمی و روحی، همچنان پای کار این نظام، کشور و رهبری هستید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به فداکاری و ازخودگذشتگی همسران آزادگان نیز اشاره کرد و گفت: همسران و فرزندان شما آزادگان کمتر از شما سختی نکشیدند، همسران شما در دوران اسارت برای فرزندان هم پدر بودند و هم مادر، بعلاوه غم فراق همسر را نیز باید تحمل می‌کردند.

امیر سرتیپ واحدی در پایان با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، اظهار داشت: ما درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم و دشمنان این مملکت برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ذهنیت آنها را نسبت به گذشته، حال و آینده خود و کشور ناامید کنند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار