پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

سرهنگ «خواست خدایی» به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور پیامی صادر کرد
کد خبر: ۶۸۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 16August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا».
 
۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ چشمان منتظر ملت، شاهد بازگشت غرورآفرین وآزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که باخدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی و روحی، اما روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی، در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق ونمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
 
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور
 
این یادگاران دفاع مقدس و روز‌های آتش و خون، که همواره حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به یادشان بود، با گام‌های مطمئن و دل‌های سرشار از عشق و‌ایمان به خداوند تبارک وتعالی، امام ومقتدایشان وایران سربلند، برای رسیدن به قله‌های فتح و ظفر مردانه‌ایستاده‌اند.
 
آزادگان عزیز، در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام‌آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه درمیان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان‌ ایستادند.
 
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور
 
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره)، امیران، سرداران و ۲۰۰۰ شهیدوالامقام استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه شهدای گرانقدر غریب، شایسته می‌داند، سالروز ورود آزادگان سرافراز را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، آزادگان عزیز و خانواده‌های ارجمند و صبورشان تبریک عرض نماید. 
 
 
علو درجات را برای آزادگان به شهدا پیوسته وصبر و شکیبایی برای خانواده‌های محترمشان از خداوند قادر و توانا خواهانیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها