اوحدی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ ماه است که در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است، گفت: دلیل پایداری مردم فلسطین نیز فرهنگ ایثار و شهادت است که دفاع مقدس باعث ترویج آن شده است.
کد خبر: ۶۸۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 16August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، اظهار داشت: ۲۶ مرداد ماه روز آزادی فرزندان مقاوم و پرافتخار شمامردم شریف را نه‌تنها به آزادگان عزیز که سرافراز به دامن میهن بازگشتند، بلکه به شما مردم صبور و خانواده‌های شهدا که فرزندانشان را درجهت اعتلای ایران تقدیم کردند، به جانبازان عزیز و خانواده‌های آزادگان تبریک می‌گویم.

رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ ماه است که درباتلاق جنگ غزه گرفتار شده است

رییس بنیاد شهید گفت: امروز رژیم اسراییل بیش از ۱۰ ماه است که در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است.

وی دلیل پایداری مردم فلسطین را فرهنگ ایثار و شهادت دانست که دفاع مقدس باعث ترویج آن شده است، بیان داشت:  به‌زودی شاهد رسوایی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: در تمام دنیا بی‌سابقه بوده است که بیش از یک میلیون نفر روزانه در انگلیس و آلمان تجمع و برای دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین قیام کنند.

وی با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه به دست رژیم صیونیستی افزود: به خیال خود مهمان عزیز ما را ترور کردند در حالی که حضرت علی(ع) می‌فرمایند «این قانون نظام خلقت است که باقی‌مانده کارزار حق علیه باطل، ماناترین جریان در طول تاریخ خواهد شد و گسترش پیدا خواهد کرد».

اوحدی شور عاشقان حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین را شاهدی بر این سخنان دانست و گفت: مگر ۱۴۰۰ سال پیش امام حسین(ع) را به شهادت نرساندند؟ مگر همه اخبار در اختیار کفر، نفاق و شرک نبود؟ در روز عاشورا چه شد که ۲۵ اسیر کربلا به قافله‌سالاری حضرت زینب(س)، عظمتی را ایجاد کردند که امروز سیل زائران مشتاق اربعین به سوبی کربلا در حال حرکت است؟ شهدا، جانبازان و آزادگان چه عظمتی داشتند که اهداف آنها این چنین گسترش پیدا کرده و انصارالله یمن امان صهیونیست‌ها را در منطقه بریده است؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم‌له می‌فرمایند: «آنچه مسیر انقلاب را تضمین می‌کند، تاثیر ارزش‌های اسلامی، تاثیر ارزش‌های شهدا و خانواده های معظم آنها و در نهایت خدمت به مردم است». 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها