رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان «اکبری باصری» را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان «اکبری باصری» را به خانواده محترم ایشان، مردم شریف استان فارس و به ‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 16August 2024

رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان «اکبری باصری» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مسعود پزشکیان» رییس جمهور ایران در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان محمدشفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری اظهار داشت: بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم ستاره اکبری باصری، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمد شفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری از دلاورمردان دوران دفاع مقدس را به خانواده مکرم ایشان، مردم شریف استان فارس و به‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید، تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

اینجانب برای این مرحومه، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه ربوبی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

مرحومه حاجیه خانم «ستاره اکبری باصری» مادر شهیدان والامقام «نورالدین، عین الله، هدایت الله و محمد شفیع» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس و از شهدای روستای شهید آباد شهرستان خرم‌بید در سن ۹۱ سالگی به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها