نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن:

آزادگان سفیران حقیقی انقلاب و الگوی پیشگامی در تحقق ارکان متعالی گام دوم

«محمدصالح جوکار» در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن؛ آزادگان را سفیران و الگوی پیشگامی در تحقق ارکان متعالی گام دوم انقلاب اسلامی دانست. 
کد خبر: ۶۸۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 16August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن؛ آزادگان را سفیران و الگوی پیشگامی در تحقق ارکان متعالی گام دوم انقلاب اسلامی دانست. 

در این پیام آمده است: 

۲۶ مردادماه ۱۳۶۹، جمهوری اسلامی ایران و چشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در مسیر عهد و پیمانی والا که با خدا بسته بودند، مجاهدانه و مومنانه استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های دوری از وطن آن هم زیر بار شکنجه‌های دشمن، با وجود فشار‌های بی رحمانه جسمی و روحی به رمز ایستادگی تا شهادت پایدار و برقرار بمانند و پرچم حقیقی ولایت مداری را در غربت و اسارت برافراشته نگه دارند. 

و به راستی که آزادگان سفیران انقلاب اسلامی بوده و الگوی پیشگامی در تحقق ارکان متعالی گام دوم انقلاب اسلامی هستند که با اراده‌ای راسخ و ایمانی ستودنی توانستند پرچم آزادگی را در قلب تاریخ به اهتزاز درآورند.

ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و ادای احترام به مقام شامخ اسوه‌های بردباری و نجابت؛ به یاد اسرای نورانی نهضت عاشورا سلامتی و توفیق الهی، عزت و سربلندی این دلیر مردان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار