امام جمعه گیلانغرب:

تاریخ حقیقتاً توان نوشتن مقاومت آزادگان را ندارد

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: مصداق حقیقی آیه آیه‌های قرآن قطعاً شما آزادگان عزیز هستید که این روز هم در تاریخ کشورمان  به نام شما ثبت شده، تاریخ حقیقتاً توان نوشتن مقاومت شما آزادگان عزیز ، توان پایداری شما، توان نوشتن و روایت ایثار شما را  به شکل شایسته ندارد. 
کد خبر: ۶۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 16August 2024

تاریخ حقیقتاً توان نوشتن مقاومت آزادگان را نداردبه گزارش دفاع‌پرس کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علی موسوی» امام جمعه شهرستان گیلانغرب امروز در آئین تجلیل از ۱۳۵ آزاده سرافراز این شهرستان، اظهار داشت: مصداق حقیقی آیه آیه‌های قرآن قطعاً شما آزادگان عزیز هستید که این روز هم در تاریخ کشورمان  به نام شما ثبت شده، تاریخ حقیقتاً توان نوشتن مقاومت شما آزادگان عزیز ، توان پایداری شما، توان نوشتن و روایت ایثار شما را  به شکل شایسته ندارد. 

امام جمعه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: ما شاید به واسطه تفاوت سنی که داریم توفیق نداشتیم  در جبهه باشیم اما دوستان شما را خوب زیارت کردیم و زحماتی که کشیدند، مقاومت‌هایی که داشتند همه برای ما الگو و سرمشق است.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: حقیقتاً  آزادگان در بند رژیم بعثی صدام به حق آزادمردان حقیقی هستند که مصداق آیه‌های قرآن هستند که استقامت ورزیدند، این آیات قرآن برای یک زمان نیست همین موضوع و مصداق است  که در زمان ما رزمندگان و آزادگان در برهه‌های مختلف بر اساس آن مقاومت‌هایی را از خود نشان دادند. 

وی یادآور شد: آزادگان عزیزی که زیر شکنجه‌های وحشت‌ناک مقاومت کردند، الگوی مقاومت هستند آن‌ها زیر بدترین شکنجه‌ها با هیچ امکاناتی  بر روی هدفی که داشتند استقامت ورزیدند اینجاست که لطف خدا شامل حالشان شد  و این عزیزان از  امتحانات بزرگ سربلند و پیروز درآمدند. 

امام جمعه شهرستان گیلانغرب تأکید کرد: از ابعاد مختلف باید آزادگان را الگو قرار داد با کمبود امکانات، با نبود کاغذ و قلم، با نبود امکانات آموزشی اما می‌بینیم بخشی از این آزادگان که عشق و علاقه به تحصیل داشتند به چند زبان خارجی مسلط می‌شوند یا حتی حافظ نهج‌البلاغه و مفسر قرآن می‌شوند این همه از برکاتی است که خدا به این عزیزان به سبب پایداری و استقامت در گم نکردن راهشان اعطا کرده است. 

وی آزادگان را سرمشق و الگوی صبر و بردباری عنوان و یادآور کرد: آزادگان عزیز الگوی کاملی هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار