نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

اربعین نماد شکوه و عظمت اسلام است

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: اربعین نماد شکوه و عظمت اسلام است، مردم با حضور یا کمک‌های معنوی و مادی خود می‌توانند به برپایی این آئین کمک کنند.
کد خبر: ۶۸۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 16August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) بابیان اینکه اربعین فرصتی برای اتحاد و برادری بین امت‌های اسلامی است، اظهار داشت: دشمن از این وحدت در هراس است لذا شرکت در این آئین اهمیت بسیار دارد.

وی با بیان اینکه اربعین نماد شکوه و عظمت اسلام است، افزود: مردم با حضور یا کمک‌های معنوی و مادی خود می‌توانند به برپایی این آئین کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از افراد توانایی شرکت در اربعین و رفتن به کشور عراق را ندارند، ابراز داشت: راهپیمایی جا ماندگان اربعین به همین منظور همه ساله برگزار می‌شود که این افراد می‌توانند در آن حضور یابند و یا در موکب‌های سطح شهرها همکاری کنند.

مطیعی بابیان اینکه امروز باید تاریخ خوانی و بصیرت افزایی بین جوانان رواج بیشتری پیدا کند، تصریح کرد: این موضوع در شناخت اهداف و چهره واقعی دشمن برای نسل جدید مؤثر است.

وی بابیان اینکه دشمن از دیرباز تاکنون از هیچ دسیسه و نیرنگی برای رسیدن به اهداف شوم خود کوتاهی نکرده است، افزود: نمونه بارز آن را در مناسبت کودتای ۲۸ مرداد می‌توان به عینه دید که چه طور دشمن با تفرقه افکنی به دنبال تحقق نیت باطل خود بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار