پیکر مادر خلبان شهید «آفرین شهریار» در قم به خاک سپرده شد

پیکر مادر خلبان شهید «علی اصغر آفرین‌شهریار» امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در قطعه والدین شهدای این گلزار به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۸۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 16August 2024

پیکر مادر خلبان شهید «آفرین شهریار» در قم به خاک سپرده شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر بانوی ایثارگر «محترم کشت‌مند» مادر خلبان شهید «علی اصغر آفرین‌شهریار» امروز از ابتدای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و پس از ادای احترم تشییع کنندگان به مزار آن شهید والامقام، در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این بانوی صبور و انقلابی، جمعی از همرزمان و همکاران شهید و نمایندگانی از پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری، پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در قم حضور داشتند.

شهید علی اصغر آفرین شهریار فرزند محمدحسین، متولد هفتم خرداد سال ۱۳۵۲ در روستای جزین شهرستان رزن همدان چشم به جهان هستی گشود. وی تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی درس خواند و به عنوان خلبان جنگده ارتش خدمت می‌کرد.

شهید آفرین شهریار بدلیل داشتن نبوغ بالا مدارج خلبانی را به سرعت طی کرد و به درجه استانی خلبانی رسید؛ وی در ششم آذر سال ۱۳۸۶، هنگام ارائه آموزش پرواز در منطقه چابهار، بدلیل نقص هواپیما در آب‌های دریای عمان سقوط کرد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها