در پیام سرهنگ «فلاحی» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن مطرح شد؛

آزادگان با تحمل دردهای دوران اسارت نماد مقاومت هستند

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی ٢۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 16August 2024

آزادگان با تحمل دردهای دوران اسارت نماد مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی ٢۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام  بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران با داشتن ذخایر ارزشمندی چون آزادگان مقاوم،  هرگز در برابر دشمنان احساس ضعف نخواهد کرد. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بیست و ششم مرداد ماه  یادآور بازگشت غرور آفرین مردان آزاده‌ای است که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای دشمنان ایستادند و با تحمل دردهای اسارت، نماد مقاومت شدند و وجود خود را در راستای هویت‌بخشی ملت ایران اسلامی هزینه کردند و با صبر و استقامت خود، درس آزادگی را به همه ما آموختند و به راستی بر قله رفیع انسانیت جای گرفتند.

بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان، موهبتی است وصف‌ناپذیر که موجب غرور و فخر ملی شد و روح آزادگی ایرانیان را به تصویری شکوهمند در تاریخ جهان به ثبت رساند.

اینجانب سالروز ورود این سرمایه‌ها و یادگاران عزیز دوران دفاع مقدس را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مد ظله العالی)، تمامی هموطنان به ویژه خانواده‌های صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها