شهادت رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان

همزمان با تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، مقاومت اسلامی لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در جنوب این کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 16August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ابراهیم شوقی سلامه» با نام جهادی «علاء» در راه قدس به شهادت رسیده است.

شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان

این رزمنده حزب‌الله متولد ۱۹۸۴ از شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان بود.

پیشتر شبکه المیادین از حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان خبر داده بود.

براساس اعلام شبکه المیادین، این خودرو در جاده ساحلی در شمال شهر «صور» و در نزدیکی دو مقر بازرسی ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح، هدف قرار گرفت.

در همین حال، وزارت بهداشت لبنان نیز از شهادت یک شهروند و زخمی شدن یک تن دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «عیترون» در جنوب این کشور خبر داد.

منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند که جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه مناطق اطراف شهرک های «رامیه»، «بیت لیف» و «القوزح» در جنوب لبنان را بمباران کردند و شهرک های «کفرکلا» و «عیترون» را نیز هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار