امام جمعه موقت اصفهان: 

جهانیان بجای توصیه به ما، جلوی متجاوز را بگیرند

آیت‌الله «مهدوی» با اشاره به قطعی بودن خونخواهی ایران اسلامی، گفت: جهانیان بجای توصیه به ما، جلوی متجاوز را بگیرند تنبیه متجاوز در راه است قطعاً متجاوز باتدبیر تنبیه خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ - 16August 2024

جهانیان بجای توصیه به ما، جلوی متجاوز را بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با اشاره به جایگاه تقوا در فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: بر اساس روایات دنیا دوستی ریشه همه گناهان است.

وی همچنین شهادت سرهنگ پاسدار «احمدرضا افشاری» از مستشاران هوافضای سپاه در سوریه به شهادت را تبریک و تسلیت گفت‌ و با اشاره به روز 31 مرداد روز صنایع دفاعی است، افزود: موفقیت عین الاسد نتیجه پیشرفت‌های دفاعی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس بود بیان مرد: در کشتی و تکواندو در حالی که 115 کشور حضور داشتند و برخی از کشورها نتوانستند مدالی کسب کنند ایران 12 مدال کسب کرد، از زحمات ورزشکاران و رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان که همه ایرانی بودند و شادی را برای مردم و مسئولان کشور به ارمغان آوردند تشکر می‌کنیم.

وی در خصوص شهادت اسماعیل هنیه که میهمان جمهوری اسلامی ایران بود، بیان کرد: رهبری فرمودند خون‌خواهی این شهید را وظیفه خود می‌دانیم انتقام یک وظیفه عقلانی است علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی است و در قوانین بین‌المللی هم آمده است کسانی که مورد هجوم قرار بگیرند می‌توانند از حق خودشان دفاع کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه امروزه رژیم غاصب، جنایت‌کار، قاتل و مفسد اسرائیل که در عملیات اخیر بیش از 40 هزار نفر را در 315 روز شهید کرد و یک‌سوم شهدا کودک هستند، گفت: انگلیس خبیث که خودش ما را به خویشتن‌داری توصیه می‌کند باید بداند خودش علت محدثه اسرائیل است خودش باید شرمش باشد که بخواهد از این رژیم غاصب دفاع کند، آمریکایی هم که دست‌وپا می‌کند که ایران این جنایت‌کار را مجازات نکند باید به گذشته خود نگاه کند که رژیم اسرائیل خود آمریکاست و اگر حمایت‌های آمریکا نبود قطعاً الان اثری از اسرائیل نبود.

امام‌جمعه موقت اصفهان خطاب به حامیان اسرائیل گفت: شایسته است بجای توصیه به ما جلوی متجاوز را بگیرند تنبیه متجاوز در راه است قطعاً متجاوز باتدبیر تنبیه خواهد شد.

وی در خصوص وزرای پیشنهادی هیات دولت که روز یکشنبه گذشته توسط ریاست محترم جمهور به مجلس ارائه داده شد بیان کرد: الان تکلیف مجلس است که با بررسی سوابق وزرای پیشنهادی و با تعاملی که با دولت و رئیس‌جمهور دارند وظیفه خودشان را به‌خوبی انجام بدهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: ریاست محترم جمهوری مرتب سخن از وفاق ملی و همکاری با همه جناح‌ها دارد که ما از پافشاری ایشان تشکر می‌کنیم اما آن کارگروهی که برای انتخاب وزرا انتخاب شدند ملاحظه کردید همه از یک جناح بودند وقتی از یک جناح باشند مردم نمی‌توانند اطمینان پیدا کنند الان بسیاری از وزرای پیشنهادی باز هم از یک جناح خاص هستند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی این است که بسیاری از وزرا رای خواهند آورد، خاطرنشان کرد: در تعامل با دولت نسبت به 11 شاخصی که رهبر معظم انقلاب در انتخاب وزرا فرمودند باید ملاحظه کنند بین خود و خدای خود احراز کنند.

مهدوی، امین بودن، صادق، متدین، از بن دندان معتقد به نظام جمهوری اسلامی، دارای ایمان، امید به آینده، افق به نظرشان تاریک نباشد نگویند نمی‌شود کاری کرد، تشرع و اشتهار به پاک‌دستی و صداقت، عدم سو سابقه، داشتن نگرش ملی غرق در مسائل جناحی نباشند و کارآمد بودن را از شاخص‌های رهبری بیان کرد و گفت: لازم است مجلس در تعامل و حمایت از دولت افراط و تفریط نداشته باشد و از این معیارها چشم‌پوشی نکند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور که فرمودند در انتخاب استانداران با نمایندگان مجلس مشورت خواهم کرد، بیان داشت: اینجا لازم است نمایندگان استان‌ها ملاحظه کنند آن کسانی که در مدیریت و سابقه خودشان اشاعه فحشا و منکرات داشته‌اند در همین اصفهان خودمان ترویج بی‌بندوباری کردند هیچ جایگاهی در هیچ‌گونه منصبی در این استان نباید داشته باشند ضمن اینکه از دولت و ریاست دولت حمایت جدی می‌کنیم خواسته به حقی که داریم این است که همین مواضع خوبی که در مقابل دشمنان به‌خوبی گرفتند یک موضع محکمی هم در مقابله با فساد، بی‌بندوباری و بی‌حجابی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار