امام جمعه شیراز:

اگر جواب رژیم صهیونیستی را ندهیم دوباره این اشتباه را تکرار می‌کند

آیت‌الله «دژکام» گفت: لطمه‌ای که به امنیت ما در ترور شهید اسماعیل هنیه پیش آمد یک جواب محکم و دندان‌شکن می‌خواهد و اگر جواب ندهیم دوباره این اشتباه را تکرار می‌کنند و باید حواسمان به این قسمت باشد و امنیت شوخی‌بردار نیست.
کد خبر: ۶۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ - 16August 2024

اگر جواب رژیم صهیونیستی را ندهیم دوباره این اشتباه را تکرار می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با تشریح ابعاد مختلف امنیت از جمله امنیت داخلی، امنیت مرزها، امنیت اقتصادی و امنیت شغلی اظهار داشت: خواهش بنده از مجموعه‌های مختلف به ویژه در مباحث تولیدی و اقتصادی این است که اگر مدیری کار خوب انجام می دهد و موفق است سعی شود ابقا شود که به نفع مردم، کشور و درآمد عمومی کشور است و امیدوارم در این جهت حرکت معقول که ریاست محترم جمهور وعده اش را می دهند در رده‌های میانی نیز مراعات شود و نتیجه اش به سود مردم باشد.

امام جمعه شیراز در بعد امنیت ملی در بخش دفاعی نیز گفت: طبق احادیث دو نعمت است که عموما قدرش را نمی دانیم، یکی نعمت سلامتی و نعمت دوم بحث امنیت است و اگر ما نعمت امنیت را ندانیم و ناسپاسی کنیم لطمه‌های بزرگی می خوریم.

آیت الله دژکام با اشاره به کشتار 40 هزار انسان بی‌گناه در غزه به دست رژیم صهیونیستی گفت: لطمه‌ای که به امنیت ما در ترور شهید اسماعیل هنیه پیش آمد یک جواب محکم و دندان‌شکن می‌خواهد و اگر جواب ندهیم دوباره این اشتباه را تکرار می‌کنند و باید حواسمان به این قسمت باشد و امنیت شوخی‌بردار نیست.

وی ضمن توصیه به تقویت قوای نظامی و دفاعی کشور گفت: اولین توصیه که قرآن کریم فرموده است و رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کردند آیه ۱۵ و ۱۶ سوره مبارکه انفال و آن هم حرام بودن فرار از زحف است و زحف یعنی نزدیک شدن دشمن به لشکر و منطقه شما و این تروری که رخ داد یعنی دشمن به شما نزدیک شده است و شما دشمن را رو به روی خود می بینید و اگر فرار می کنید، این فرار گناه کبیره است و جایگاه چنین کسی جهنم است.

آیت الله دژکام افزود: اگر می خواهید بردشمنان پیروز شوید قرآن کریم می فرماید راه آن صبر و مقاومت و  دوم تقوا است یعنی پرهیز از اینکه خود را در معرض حمله دشمن قرار ندهید و در سنگر دفاع باشید.

وی در پایان در خصوص کابینه دولت و وظیفه مجلس نیز گفت: رهبری فرمود دولتمرد باید امین باشد، صادق باشد، متدین باشد، به نظام جمهوری اسلامی از بن دندان اعتقاد داشته باشد، امیدوار به آینده و کارآمد باشد و مجلس باید حواسش به این موارد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار