مسوول بسیج سازندگی سپاه قزوین:

خدمت رسانی ۳۵ گروه جهادی از قزوین در مسیر پیاده روی اربعین

سرهنگ «صادقپور» گفت: فعالیت ۳۵ گروه جهادی به منظور خدمت بی منت جهادگران به زائران مسیر پیاده روی اربعین پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.
کد خبر: ۶۸۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 16August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادقپور» مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در پیاده روی اظهار داشت: ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی برای ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

صادقپور افزود: فعالیت ۳۵ گروه جهادی به منظور خدمت بی منت جهادگران به زائران مسیر پیاده روی اربعین پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: این گروه‌ها از تمام نواحی استان قزوین هم در کرمانشاه و هم در مسیر اربعین حسینی در کشور عراق مستقر هستند.

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: در سازماندهی گرو‌های جهادی دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی‌ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی امر خدمت‌رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار