عضو دفتر سیاسی حماس:

رژیم صهیونیستی از آواره کردن به عنوان سلاح استفاده می‌کند

عزت الرشق با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از آواره کردن به عنوان سلاح علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی استفاده می‌کند، گفت که آمریکا مسئول و حامی جنایات این رژیم است.
کد خبر: ۶۸۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ - 16August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «عزت الرشق» یکی از اعضای جنبش حماس اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از آواره کردن به عنوان سلاح در جنگ علیه غیرنظامیان بی‌دفاع در تلاش برای شکستن اراده و افزایش رنج انسانی آنها استفاده می‌کند.

رژیم صهیونیستی از آواره کردن به عنوان سلاح استفاده می‌کند

الرشق در ادامه سخنانش افزود: هدف رژیم اشغالگر از طریق این سیاست برنامه‌ریزی شده، فراهم کردن زمینه برای کشتار‌های جدید علیه مردم ثابت قدم ما است.

وی تأکید کرد: مجبور کردن هزاران غیرنظامی به فرار و آوارگی پیاپی منجر به تجمع آنها در شرایط سخت شده است که زندگی‌شان را تهدید و بحران انسانی را تشدید می‌کند.

این عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: ما دولت آمریکا را مسئول این جنایات رژیم اشغالگر می‌دانیم و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری می‌خواهیم که برای توقف آن وارد عمل شوند.

عزت الرشق همچنین گفت: رهبران جهان باید مسئولیت خود را در مهار این رژیم اشغالگر جنایتکار و وادار کردن آن به توقف تجاوزات و جنگ نسل‌کشی به عهده بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار