مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

آزادگان سرافراز الگو‌های صبر، استقامت و ایثار هستند

در پیام سرهنگ حرزاده آمده است: آزادگان سرافراز الگو‌های صبر، استقامت و ایثار هستند که با تحمل سختی‌های طاقت‌فرسای اسارت، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ایران افزودند.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 16August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن؛ آزادگان را الگو‌های صبر، استقامت و ایثار دانست. 

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر و ایثارگر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

آزادگان سرافراز الگو‌های صبر، استقامت و ایثار هستند که با تحمل سختی‌های طاقت‌فرسای اسارت، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ایران افزودند. این عزیزان با فداکاری‌های خود، ثابت کردند که ایمان، اعتقاد و عشق به وطن، بر هر سختی پیروز است.

امروز وظیفه داریم یاد و نامشان را زنده نگه داریم و از ارزش‌ها و آرمان‌هایی که برای آن مبارزه کردند، پاسداری کنیم. آزادگان، با وجود همه رنج‌هایی که متحمل شدند، هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست برنداشتند و همواره الگویی برای نسل‌های آینده بودند.

در پایان، از خداوند متعال برای همه آزادگان سرافراز آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه داده و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها