خطیب نماز جمعه یزد:

ایران، تسلیم استکبار نمی‌شود

آیت الله مدرسی گفت: به رغم همه توطئه‌ها و فشار‌هایی که علیه کشور ما توسط دشمنان انجام می‌گیرد ولی ملت ما از کشور خود دفاع کرده و تسلیم استکبار نمی‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 16August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی» امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: راه عزت و اقتدار ملت ما همان روحیه انقلابی و جهادی و فرهنگ آزادگی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه یزد خاطرنشان کرد: به رغم همه توطئه‌ها و فشار‌هایی که علیه کشور ما توسط دشمنان انجام می‌گیرد ولی ملت ما از کشور خود دفاع دارد و تسلیم استکبار نمی‌شود.

آیت الله مدرسی گفت: وابسته بودن به دشمن هیچ نتیجه‌ای برای کشور در بر ندارد و امروز با تلاش و مقاومت در مرحله‌ای هستیم که خیلی از کشور‌ها متقاضی موشک‌های نقطه‌زن و پهپاد‌های ما هستند.

امام جمعه موقت یزد همچنین با گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: مقاومت آزادگان قهرمان در مقابل دشمن بعثی در طول اسارت بسیار درس آموز است و باید آن روحیه در جامعه و بین اقشار مختلف و جوانان نهادینه شود. 

آیت الله مدرسی اظهار داشت: باید رشادت و مقاومت آزادگان برای ترویج فرهنگ ایستادگی در مقابل دشمنان، گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار