امام جمعه ایلام:

اربعین فصل بیداری ملت‌های مسلمان است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار »گفت:اربعین فصل بیداری امت اسلامی و فرصتی برای کادرسازی جامعه جهانی برای حاکمیت امام منتقم حضرت امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۶۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 16August 2024
 اربعین فصل بیداری ملت‌های مسلمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار» امام‌جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با اشاره به اینکه زیارت امام حسین (ع) به همه شعیعان توصیه شده است، اظهار کرد: کسی که با شناخت و معرفت مرقد مطهر امام حسین (ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده او آمرزیده خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه انسانی که محب اهل‌بیت (ع) است و اهل‌بیت (ع) را بشناسد و ارتباط دلی با آنها برقرار کند، مصونیتی برای او ایجاد می‌شود که دنبال گناه نرود یا حداقل کم‌تر سراغ نافرمانی خداوند متعال باشد، افزود: ارتباط با امام معصوم (ع) در روحیه او تأثیر گذار بوده و انسان را به انجام کار‌های نیک هدایت و به اجتناب از بدی‌ها وادار می‌کند.
 
خطیب نماز جمعه ایلام گفت: اربعین فصل بیداری امت اسلامی و فرصتی برای کادرسازی جامعه جهانی برای حاکمیت امام منتقم حضرت امام زمان (عج) است.
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» یادآور شد: زیارت با معرفت امام معصوم (ع) باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد که فراتر از پذیرایی از زائر، اسکان و تسهیل در تردد و درمان زوار است.
وی با تاکید بر توجه جدی به فلسفه قیام امام حسین (ع) و زیارت بامعرفت امام معصوم (ع)، افزود: جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها امروز علیه ملت مسلمان فلسطین و غزه با حمایت آمریکا و اروپا انجام می‌دهند، باید تبیین شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها