امام جمعه کمالشهر:

آزادگان، شهدای زنده و افتخار آفرینان ملت

حجت‌الاسلام والمسلمین «نورپور» امام جمعه کمالشهر با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، بر نقش ارزشمند این عزیزان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 17August 2024

آزادگان، شهدای زنده و افتخار آفرینان ملتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمود نورپور» امام جمعه کمالشهر البرز، در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، به جایگاه والای مسجد در اسلام و نقش مهم آن در جامعه پرداخت. وی همچنین به درخشش ورزشکاران کشورمان در المپیک پاریس و سالروز بزرگداشت علامه محمدباقر مجلسی اشاره کرد.

آزادگان، شهدای زنده و افتخار آفرینان ملت

امام جمعه کمالشهر، آزادگان سرافراز را شهدای زنده و مدال افتخار جامعه دانست و بر نقش جوانان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی تاکید کرد. وی با اشاره به رشادت‌های آزادگان در دوران اسارت، بر لزوم قدردانی از این عزیزان و الگوگیری از آن‌ها تاکید کرد.

مسجد؛ پایگاه ترویج معارف اسلامی و حل مشکلات جامعه

حجت‌الاسلام نورپور، مسجد را پایگاه ترویج معارف اسلامی، محل تعلیم و تربیت، تهذیب نفوس و مرکز حل مشکلات جامعه دانست و به نقش کلیدی مساجد در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد. وی بر لزوم فعال شدن مساجد در حل معضلات و مشکلات جامعه امروز تاکید کرد.

درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس

امام جمعه کمالشهر، درخشش ورزشکاران کشورمان در المپیک پاریس را تبریک گفت و کسب دوازده مدال رنگارنگ توسط کاروان ایران را افتخار بزرگی برای جامعه ورزشی کشور دانست. وی با مقایسه عملکرد ورزشکاران ایرانی با سایر کشورها، بر غیرت و همت ورزشکاران ایرانی تاکید کرد.

گرامیداشت سالروز بزرگداشت علامه محمدباقر مجلسی

حجت‌الاسلام نورپور، با گرامیداشت سالروز بزرگداشت علامه محمدباقر مجلسی، به مقام علمی و خدمات ارزنده این عالم جلیل القدر اشاره کرد. وی با بیان اینکه علامه مجلسی از نوابغ روزگار خود و از علمای بزرگ شیعه است، به تالیفات گسترده و خدمات ارزنده وی در حوزه‌های مختلف علمی پرداخت.

امام جمعه کمالشهر در پایان خطبه‌های خود، با اشاره به پیاده‌روی اربعین، بر اهمیت این حرکت عظیم شیعیان تاکید کرد و از زائران حسینی دعوت کرد تا با حضور در این مراسم عظیم، به عظمت و اقتدار شیعه بیافزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار