مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه خبر داد:

شهادت ۳۲ نفر از آزاده‌های کرمانشاهی در اسارت

«شهیدی» از اسارت یک‌هزار و ۷۶۷ نفر آزاده در استان کرمانشاه خبر که ۳۲ نفر از این تعداد «آزادگان شهید قریب در اسارت» بودند.
کد خبر: ۶۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ - 17August 2024

شهادت ۳۲ نفر از آزاده‌های کرمانشاهی در اسارتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از شهادت ۳۲ نفر از آزاده‌های کرمانشاهی در اسارت رژیم بعث صدام خبر داد و اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، جانبازن و آزادگان سرمایه‌های گران‌سنگ نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی این عزیزان از شهدای والامقام گرفته تا آزادگان، ایثارگران و جانبازان، اخلاص آنان است که همین شاخص موجب سربلندی و عزت‌مندی این عزیران در پیشگاه خداوند متعال شده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۴۱ هزار و ۱۹۲ آزاده سرافراز در سطح کشور، اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۶۷ نفر از این عزیزان متعلق به استان کرمانشاه هستند که ۳۲ نفر از این تعداد در دوران اسارت شهید شدند و به نام «آزادگان شهید قریب در اسارت» معروف هستند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  خاطرنشان کرد: ۴۱ نفر از آزادگان استان که جانباز ۷۰ درصد بودند با بازگشت به میهن اسلامی، طی این سال‌ها شهید شدند.
 
شهیدی در پایان، تصریح کرد: در کنار ایثار و جانفشانی شهدای عزیز، جانبازان صبور و دلاور و آزادگان سرافراز این همسران شهدا و ایثارگر هستند که با رنج‌ها و مرارت‌های فراوان اداره زندگی را برعهده داشته و دین خود را به این نظام و انقلاب ادا کرده‌اند؛ روحیه بالای ایثارگران در زندگی، الگویی مطلوب برای همه اقشار مختلف مردم است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار