فرمانده سپاه دشتستان:

آزادگان از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کردند

سرهنگ «بناری» گفت: آزادگان با فداکاری‌های خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کردند و یادآوری این رویداد به حفظ و تقویت این ارزش‌ها کمک می‌کند.
کد خبر: ۶۸۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 17August 2024

آزادگان از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کردندسرهنگ پاسدار«غلامرضا بناری» فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: ۲۶مردادماه روزی است که در تاریخ ایران اسلامی با نام بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن عجین شده است، آزادگانی که پس از سال‌ها اسارت و شکنجه در زندان‌های بعثی با اراده‌ای پولادین به آغوش گرم ملت ایران بازگشتند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان بازگشت آزادگان به آغوش گرم وطن را یکی از ماندگارترین و پرشورترین رویدادهای تاریخ معاصر ایران برشمرد و گفت: مراسم استقبال از آزادگان صحنه‌های ماندگاری را خلق کرد که تا همیشه در اذهان مردم ایران حک شده است.

وی در ادامه افزود: آزادگان سرافراز در طول دوران اسارت با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های فراوان ثابت کردند که ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌تواند بر هر سختی‌ای غلبه کند. آن‌ها با حفظ هویت ملی و دینی خود الگویی ماندگار از مقاومت و ایثار برای نسل‌های آینده شدند.

بناری تصریح کرد: بازگشت آزادگان تنها یک رویداد شخصی نبود؛ بلکه پیروزی بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شد این رویداد نشان داد که حتی در سخت‌ترین شرایط روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان بیان کرد: آزادگان الگوهای ارزشمندی برای نسل جوان هستند که نشان می‌دهند چگونه می‌توان در برابر سختی‌ها ایستادگی کرد و به آرمان‌های خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: یادآوری این رویداد روحیه مقاومت و ایستادگی را در جامعه تقویت می‌کند و به مردم یادآور می‌شود که در برابر هر تهدیدی باید متحد و یکپارچه باشند.

بناری ابراز داشت: آزادگان با فداکاری‌های خود ارزش‌های انقلاب اسلامی را پاسداری کردند و یادآوری این رویداد به حفظ و تقویت این ارزش‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار