استاندار خراسان شمالی:

کلانتری‌ها و مرزبانی‌ خراسان شمالی تقویت و تجهیز شود

حسین نژاد گفت: برنامه‌ریزی بسیار مناسبی در جهت تقویت و تأمین تجهیزات، احداث کلانتری و پاسگاه‌های مرزی، تقویت برجک‌ها و … از طرف فرماندهی انتظامی خراسان شمالی صورت گرفته است که باید با استفاده از ظرفیت و کمک همه دستگاه‌ها عملیاتی شود.
کد خبر: ۶۸۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 17August 2024

کلانتری‌ها و مرزبانی‌ خراسان شمالی تقویت و تجهیز شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی امروز (شنبه) در نشستی با حضور مسئولان امنیتی و انتظامی خراسان شمالی، اظهار داشت: مباحث مربوط به امنیت مسئله‌ای است که باید همه نقش خود را در آن به خوبی و درستی ایفا نمایند.

وی با اشاره به برنامه پنج ساله پیش بینی شده از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: برنامه‌ریزی بسیار مناسبی در جهت تقویت و تأمین تجهیزات، احداث کلانتری و پاسگاه‌های مرزی، تقویت برجک‌های مرزبانی و … از طرف فرماندهی انتظامی خراسان شمالی صورت گرفته است که باید با استفاده از ظرفیت و کمک همه دستگاه‌ها عملیاتی شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه افزود: احداث ستاد و استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان‌های تازه تأسیس مانه، بام و صفی آباد نیز در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا با تأمین اعتبار استانی و استفاده از سایر ظرفیت‌ها این موضوعات نیز تسریع یابد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار