آزادگان نظرآباد و ساوجبلاغ در استان البرز تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ائمه جمعه و فرمانداران و سایر مسئولین شهرستانی نظرآباد و ساوجبلاغ و تقدیر شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ - 17August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیرحسین دانش‌کهن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم  از آزادگان شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ  که به صورت جداگانه در نظرآباد و ساوجبلاغ برگزار شد، با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را قهرمانان ملی توصیف کرد و اظهار داشت: خانواده‌های آزادگان بدانند، همسران و پدران آنان قهرمانانی واقعی هستند که روزگاری در ۸ سال دفاع مقدس که تمام دنیا کمک بعثی‌ها کردند، با مجاهدت‌های این عزیزان ما یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم و این به خاطر همین شیرمردانی است که الان کنار شما حضور دارند.

آزادگان نظرآباد و ساوجبلاغ در استان البرز تجلیل شدند

وی در ادامه با بیان اینکه مظلوم‌ترین ایثارگران آزادگان هستند، تصریح کرد: اگر آرش، رستم و اسفندیار قهرمانان افسانه‌ای ما هستند شما قهرمانان واقعی ما هستید و نام شما در صفحه تاریخ ماندگار شد، همانگونه که اسم شهدا مانگار شد و هیچگاه در اذهان ایرانی‌ها فراموش نخواهید شد.

دانش‌کهن افزود: باید قدردان پدر خود باشید و به آنان افتخار کنید، آزادگان اگر نبودند کشور ما الان نسبت به کشور‌های همسایه که اوضاع خوبی ندارند، نداشت و تجزیه می‌شد، اما این شیرمردان بودند که علی رغم شکنجه‌های وحشتناکی که میشدند دوام آوردند، برخی از این عزیزان مظلومانه شهید شدند و چشم در مقابل چشم بعثی‌ها محکم ایستادند، خم به ابر نیاوردند و در برابر دشمن تذلذل نداشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: عزت و اقتداری که امروز ما داریم را مدیون تک تک آزادگانی هستیم که الان در این جمع حضور دارند.

وی در خاتمه با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه ها، گفت: ما اینجا هستیم تا عرض ادب کنیم به همه آزادگان و خانواده این عزیزان، برگزاری این برنامه‌ها به پاس قدردانی از زحمات، سختی‌ها و شکنجه‌هایی است که شما در طول اسارت متحمل شده اید و هیچ زمانی ما این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار