نیکوکار تربتی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت

پیکر «علی‌اصغر کرمانی» پدر شهیدان غلامرضا و ابوالفضل کرمانی با حضور مسئولان و مردم انقلابی تربت حیدریه تشییع و در «بهشت عسکری» این شهر آرام گرفت.
کد خبر: ۶۸۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 17August 2024

نیکوکار تربتی در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی‌اصغر کرمانی» پدر شهیدان غلامرضا و ابوالفضل کرمانی و از واقفان بنام تربت حیدریه پنجشنبه شب به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت. پیکر وی روز گذشته با حضور مسئولان محلی و مردم در تربت حیدریه تشییع شد.
پس از اقامه نماز بر پیکر «علی‌اصغر کرمانی» توسط حجت‌الاسلام‌والسلمین «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت حیدریه، پیکر این اسوه صبر در بهشت عسکری آرام گرفت.

مرحوم کرمانی در دوران دفاع مقدس میدان‌دار پشتیبانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جبهه‌های حق علیه باطل بود که علاوه بر تقدیم ۲ فرزند شهید، ۲ فرزند دیگرش نیز به افتخار جانبازی نائل آمده‌اند.

استواریکم «غلامرضا کرمانی» از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی متولد ۱۳۲۹ بود و در خردادماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی کرخه نور به شهادت رسید.

همچنین دانش‌آموز بسیجی «ابوالفضل کرمانی» متولد ۱۳۴۸ در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه در محاصره نیرو‌های بعثی درآمده و به شدت زخمی و بعد از مدتی شهادتش احراز شد، اما پیکر مطهرش بازنگشت.

مراسم ترحیم «علی‌اصغر کرمانی» پدر شهیدان غلامرضا و ابوالفضل کرمانی امروز (شنبه) ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۸ در مسجد فولاد تربت حیدریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار