معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد خبر داد؛

اعزام ۴۷ هزار زائر اربعین از مشهد به کربلای معلی

ناصری گفت: از ۱۶ مرداد تا ۲۵ مرداد، ۱۷ هزار زائر ایرانی و ۳۰ هزار زائر اتباع مقیم از شهر مشهد به مرز‌های کشور عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۶۸۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 17August 2024

اعزام ۴۷ هزار زائر اربعین از مشهد به کربلای معلیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی ناصری» معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد در حاشیه برگزاری کارگروه حمل و نقل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد، اظهارداشت: از تاریخ ۱۶ مرداد ماه جاری تا ۲۵ مرداد، ۱۷ هزار نفر که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند از طریق پایانه مسافربری مشهد به مرز‌های کشور عراق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۸۰ نفر موکب‌دار در قالب ۳۰ دستگاه اتوبوس ثبت‌نام کرده‌اند و به عراق اعزام شدند، افزود: تعداد ۱۳۰ دستگاه اتوبوس و ۵ هزار نفر زائر گروهی که ثبت‌نام انجام داده بودند، از طریق پایانه مسافربری مشهد اعزام شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: ۳۰ هزار نفر از زائران اتباع مقیم شهرستان که در سامانه ثبت‌نام کرده بودند هم به مرز‌های کشور عراق از طریق پایانه مسافربری مشهد مقدس اعزام شدند.

ناصری ادامه داد: در کارگروه امروز، گزارشی از اقدامات، آخرین وضعیت آماری و مراجعینی که در پایانه مسافربری حضور دارند، ارائه شد. خوشبختانه همکاران ما در دستگاه‌های مختلف این آمادگی را دارند تا در ادامه پیک سفر طی روز‌های آتی نسبت به اعزام زائران عزیز خدمت‌رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار