فرمانده سپاه دشتی؛

پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است

فرمانده سپاه دشتی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 17August 2024

پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی استبه گزارش دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

٢۶ مرداد ماه، يادآور يكی از روزهای پرخاطره و ماندگار تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامی است، روز بازگشت سرافرازانه آزادگان سرافراز، روايت گران صادق صبر و استقامت، یادگاران ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس و گنجینه های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی كه با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، با عشق الهی و روحیه‌ای والا که نشأت‌گرفته از عمق ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، ایستادند و او را به زانو درآوردند.

 آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

 اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن عزیز اسلامی را به همه دلاور مردان آزاده به ویژه آزادگان صبور و سرافراز شهرستان دشتی و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. عزت، سعادت و عاقبت بخیری این عزیزان را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار