با بررسی فرایند جذب و استخدام مشمولان بند «ج» صورت گرفت؛

پیگیری روند اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد خوزستان

جلسه بند «ج» با موضوع جذب و اشتغال ۲ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد خوزستان با حضور نمایندگانی از بنیاد شهید و سازمان استخدامی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 17August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در جلسه بند «ج» با موضوع جذب و اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد که با حضور نمایندگانی از بنیاد شهید و سازمان استخدامی کشور برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار داشت: خوشبختانه فرصتی پیش آمده که بتوانیم برای بحث اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد برنامه‌ریزی کنیم.

پیگیری روند اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: مرحله دوم این آزمون استخدامی خرداد ماه برگزار و حدود دو هفته پیش نیز نتایج اعلام شد و در حال طی کردن مراحل استخدام جامعه هدف هستیم. اکثر دستگاه‌ها نیز با توجه به پست‌های خالی و نیاز‌های موجود، اقدام به به‌کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. خوزستان در جذب مشمولان بند «ج» رتبه سوم کشوری را دارا است.

کایدانی، نیز با بیان اینکه بنیاد در دومین مرحله آزمون استخدامی سهمیه‌هایی را متناسب با درخواست دستگاه‌ها و رشته محل‌ها از سازمان استخدامی کشور، به هر استان اختصاص داده است، عنوان کرد: سهمیه خوزستان برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی، ۲ هزار و ۴۰ نفر است. ر این راستا بنا به ضرورت، کمیته‌های مشترکی تشکیل و تمامی فرایند‌ها با سیاستگذاری و تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: د هشت جلسه تشکیل شد که مصوباتی داشت، یکی از این مصوبات اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و بدون وقفه به فرزندان شاهد و ایثارگر بود که از طریق رسانه‌ها، صدا و سیما، واحد‌های تابعه بنیاد، مصلا‌های نمازجمعه، سامانه پیامکی و ... انجام و زمینه ثبت‌نام فراهم شد. خوزستان در جذب مشمولین بند «ج» فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد جزء استان‌های برتر بوده و رتبه سوم کشوری را دارا است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ دستگاه دارای سهمیه، چهار دستگاه در حال تحویل مدارک هستند، تاکید کرد: در این راستا جلساتی با دستگاه‌های مربوطه جهت رفع چالش‌ها و مشکلات جذب با حضور نمایندگان اشتغال وزارت کشور برگزار و مقرر شد دستگاه‌ها حداکثر ظرف ۱۵ روز جمع‌بندی لازم برای جذب مشمولان را انجام دهند و چنانچه موردی بود نیز اعلام کنند تا فرایند استخدام جامعه هدف هر چه زودتر انجام شود.

در این نشست مصوب شد مانده مجوز از سوی دستگاه‌ها به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شود تا تکمیل ظرفیت به جاماندگان مشمول جهت استخدام تعلق گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها