رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارند

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: در دوران جنگ تحریم بودیم، امروز هم در تحریم هستیم، اما تفاوت در این است که ان روز‌ها تحریم کردند که به ما سلاح ندهند، اما امروز تحریم هستیم تا تسلیحات جدید و پیشرفته را صادر نکنیم و از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین دفاع نکنیم.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 17August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی با اشاره به سالروز صنعت دفاعی اظهار داشت: وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر اساس دستورات قرآن و آیه “ وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة” تولید اقتدار و قدرت دفاعی است.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید، سلطه گران و دشمنان ایران دست به توطئه زدند تا عزت و شرف ما را خدشه دار کنند، تصریح کرد: نظام سلطه از دشمن جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کرد و انواع تسلیحات را در اختیار آن‌ها می‌گذاشت در صورتی که ما هیچ موشک یا سلاحی برای مقاومت نداشتیم و با دست خالی در مقابل آن‌ها ایستادیم.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در اوج اقتدار قرار دارند، افزود: در دوران جنگ تحریم بودیم، امروز هم در تحریم هستیم، اما تفاوت در این است که آن روز‌ها تحریم کردند که به ما سلاح ندهند، اما امروز تحریم هستیم تا تسلیحات جدید و پیشرفته را صادر نکنیم و از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین دفاع نکنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به برخی از اقدامات وزارت دفاع گفت: این وزارت خانه موفق به تولید ناو و ناوشکن، هواپیما‌های بدون سرنشین و سرنشین دار، سامانه‌های پدافندی به روز و پیشرفته، موشک‌های کوتاه برد و میان برد و برد بلند تولید کرده است و به همت متخصصان و دانشمندان نخبه ایرانی موفق به تزریق چندین ماهواره به فضا شده است.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: رویکرد و دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر اساس منطق قران است یعنی زورگویی نمی‌کند و زیر بار ظلم و ستم خواسته‌های نامشروع نظام سلطه نمی‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ایام اربعین و پیاده روی عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: این اجتماع بزرگ بشری حامل این پیام است که همه‌ی ما چشم انتظار حضرت ولیعصر (عج) هستیم و آماده‌ی نقش آفرینی برای برقراری حکومت صالحان هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها