معاون دادستانی:

سوداگران بازار بلیت هواپیمای اربعین تعلیق می‌شوند

سالاری گفت: ایرلاین و سایت و آژانس مجازی که نسبت به گران‌فروشی بلیت اربعین اقدام کند، تعلیق و به طور کامل مسدود می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 17August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «حسین سالاری» معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد امروز (شنبه،۲۷ مردادماه) در آئین آغاز عملیات اربعین حسینی و سالگرد تدفین شهید گمنام در فرودگاه امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هر شرکت هوایی یا آژانس فروش بلیتی که بخواهد از زائر و بلیت اربعین سوءاستفاده کند، برخورد جدی خواهیم کرد، اظهار داشت: ایرلاین هوایی، سایت و آژانس مجازی که نسبت به گران‌فروشی بلیت اربعین اقدام کند، تعلیق و به طور کامل قطع مسدود می‌شود.

سوداگران بازار بلیت هواپیمای اربعین تعلیق می‌شوند

وی ادامه داد: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرآیند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هر جایی بلیت خریداری نکنند؛ البته در بررسی‌ها مشاهده می‌شود که بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌است، برهمین اساس از مردم تقاضا داریم به طور مستقیم از ایرلاین‌ها بلیت اربعین را بخرند.

معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد با اشاره به فروش پلکانی بلیت اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی خواهد بود که دسترسی به بلیت عادلانه باشد و همه مردم دسترسی به بلیت داشته باشند و به مردم اعلام می‌کنیم که هر گونه تخلف را به ما اعلام کنند.

سالاری با اشاره به مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعت پیگیری و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم. همچنین باید توجه داشت که تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها