مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری نماز اول وقت در تمامی مواکب در اربعین

حجت الاسلام «میرزایی» استقرار روحانی و مبلغ در موکب‌های مسیر تردد زوار و برنامه ریزی برای برگزاری اقامه نماز در تمامی مواکب سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 17August 2024

برگزاری نماز اول وقت در تمامی مواکب در اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «محمد میرزایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در مرز بین المللی خسروی، با بیان اینکه سفر اربعین یک سفر کاملا زیارتی است، اظهار داشت: زوار زمانی می‌توانند بهره‌ مناسبی از زیارت اربعین داشته باشند که به مقام امام حسین(ع) و اهداف ایشان از قیام عاشورا آگاهی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار روحانی و مبلغ در موکب‌های مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه، گفت: برنامه ریزی شده تا درتمام مواکبی که قابلیت اقامه نماز و اسکان دارند، روحانی و مبلغ حضور داشته باشد.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به پای کار بودن مبلغان و روحانیون بومی و غیربومی برای اعزام به موکب‌های مسیر تردد زوار در استان، افزود: به هر تعدادی که از سوی موکب‌ها متقاضی داشته باشیم، نسبت به اعزام مبلغ و روحانی اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: هر کدام از موکب‌های مسیر تردد زوار که نیاز به روحانی و مبلغ داشته باشند، می‌توانند به مجموعه تبلیغات اسلامی در کرمانشاه و یا شهرستان‌ها اعلام کنند تا در سریعترین زمان ممکن روحانی و یا مبلغ به آن موکب‌ها اعزام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تاکنون به ۲۳ موکب برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین که قابلیت اقامه نماز دارند، مبلغ یا روحانی اعزام شده است.

وی ادامه داد: از روحانیون و مبلغان مستقر در موکب‌ها خواسته شده در کنار پاسخگویی به سوالات دینی و شرعی، در صورتی که مجالی پیدا کردند حتما موضوعاتی مثل گفتمان مقاومت را به عنوان اولویت اول جهان اسلام مطرح کنند.

میرزایی همچنین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه، گفت: در موکب‌های مسیر تردد زوار اربعین کارهای ویژه‌ تبلیغی برای کودکان و نوجوانان، بانوان و... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار