استاندار مازندران:

امنیت و اقتدار جامعه اسلام ثمره خون شهدا است

«نوری» با بیان اینکه تکریم یاد شهدا و آثار و فرهنگ شهدا به ما عزت می‌دهد، گفت: امنیت و اقتدار جامعه اسلام ثمره خون شهدا است.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 17August 2024

امنیت و اقتدار جامعه اسلام ثمره خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تکریم یاد شهدا و آثار و فرهنگ شهدا به ما عزت می‌دهد.

وی با اشاره به درپیش بودن دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر خواستار هم افزایی مدیران با کمیته اجرایی این کنگره با هدف معرفی نقش مردم مازندران در دفاع مقدس و دفاع از حرم شد.

نوری با بیان اینکه شهدا با ایثار خون خود وجانفشانی امنیت و سربلندی امروز را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: کنگره ملی شهدای مازندران باید به بهترین شکل دستاورد‌های شهدا را به نسل جوان منتقل کند.

وی با اشاره به فضیلت پیاده روی اربعین و بیان اینکه راه قدس و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشیرت حضرت مهدی موعود (عج) از اربعین می‌گذرد، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت در مسیر سیره عملی این مردان خدایی است.

استاندار مازندران به رشادت‌های آزادگان و جانبازان دفاع مقدس اشاره و برلزوم جمع آوری خاطرات این بزرگ مردان تاریخ معاصر و انتقال آن به نسل نو تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش رزمندگان اسلام برای تأمین امنیت حضور زائرین در پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، افزود: فعالیت‌های ارزشمندی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حال انجام است که می‌طلبد تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با قوت بیشتری پیگیری شود.

نوری به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تقویت جبهه مقاومت و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران اسلامی شاهد حذف اسرائیل از منطقه باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهدا راه را هموار خواهند ساخت، گفت: امنیت و اقتدار جامعه اسلام ثمره خون شهداست و باید نسبت به برگزاری کنگره شهدای استان جدیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار