فرمانده انتظامی استان کرمان:

رنگ سفید پرچم جمهوری اسلامی نشانگر روحیه صلح و صفای آزادگان است

سردار «فرشید» رنگ سفید پرچم جمهوری اسلامی را نشانگر روحیه صلح و صفای آزادگان برشمرد و گفت: ایستادگی، مقاومت، صبر و تحمل بلاها در کنار عشق به ولایت و رهبری باعث می شد تا سختی ها به عشق تبدیل شوند.
کد خبر: ۶۸۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ - 18August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن در آئینی با حضور فرمانده انتظامی استان و رئیس بنیاد شهید، مسئولین, آزادگان و جمعی از کارکنان انتظامی از آزادگان در مجتمع پردیس کرمان تجلیل شد. 
 
سردار «حسنی سعدی» مدیرکل سابق بنیاد شهید و مدیر گلزار شهدای کرمان در این آئین اظهار داشت: قطعا این امنیت و هویتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم بخش عمده آن به همت زحمات تلاشگران امنیت داخلی است که در شرایط کنونی نیز مسئولیتهای بیشتری متوجه این عزیزان شده است.
 
سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی استان کرمان رنگ سفید پرچم جمهوری اسلامی را نشانگر روحیه صلح و صفای آزادگان برشمرد و گفت: ایستادگی، مقاومت، صبر و تحمل بلاها در کنار عشق به ولایت و رهبری باعث می شد تا سختی ها به عشق تبدیل شوند.
 
فرمانده انتظامی استان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا و ایثارگران گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مظهر جاودانه ایثار و شهادت هستند و امیدواریم که در سایه توجهات خاصه این امام همام بتوانیم در عرصه خدمت به شهدا و عموم مردم انجام وظیفه کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار