مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام:

تشکیل کمیته فرهنگی، خدماتی اربعین بانوان در ایلام

«جستجو» گفت:هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، کمیته فرهنگی، خدماتی و پشتیبانی بانوان در استان ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۸۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ - 17August 2024

تشکیل کمیته فرهنگی، خدماتی اربعین بانوان در ایلام«صفورا جستجو» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در گفت‌وگوبا خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اظهارداشت: هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، کمیته فرهنگی، خدماتی و پشتیبانی بانوان در سطح استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرز مهران امن‌ترین مسیر تردد زوار می‌باشد و هر ساله حجم تردد به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد و در این بین آمار حضور بانوان به همراه خانواده درصد قابل توجهی از حجم تردد زوار سید و سالار شهیدان را به خود اختصاص می‌دهد این اقدام با هدف ارتقا سطح کیفی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان در برنامه‌ریزی، ساماندهی، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زائران اربعین به ویژه ارائه خدمات مطلوب به بانوان گرامی و فرزندان آنها راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تیم‌های این کمیته در شهر مرزی مهران و پایانه شهید سلیمانی و همچنین مسیر تردد زوار و مرکز استان آماده ارائه میزبانی شایسته همراه با ارائه محتوای فرهنگی در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرزند آوری در کنار سایر اقدامات پشتیبانی به بانوان عزیز است.

 این مسئول در پایان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی برگزار کنندگان کنگره عظیم اربعین بیان داشت امیدواریم کنگره عظیم اربعین باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار و پیام دین داری و آزادگی عاشورا در سرتاسر دنیا طنین انداز گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار