رئیس شورای قرآنی استان خواستار شد:

تسریع در ساخت ساختمان شورای قرآن لرستان

 گوشه‌ای با انتقاد از روند کند ساخت ساختمان شورای قرآن استان خواستار تسریع در ساخت این ساختمان قرآنی شد و گفت: از استاندار لرستان این تقاضا را دارم در زمینه تأمین مسکن برای فعالان قرآنی اقدامات لازم انجام بگیرد.
کد خبر: ۶۸۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ - 17August 2024

تسریع در ساخت ساختمان شورای قرآن لرستانبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان «عزت‌الله گوشه‌ای» رئیس شورای استانی قرآن، در دیدار جمعی از فعالان قرآنی شامل اساتید، قاریان، حافظان و پیشکسوتان قرآنی استان با «ابوطالب شفقت»، استاندار لرستان امروز که ۲۷ مردادماه انجام شد، به بیان مشکلات جامعه قرآنی استان پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه نه تنها قرآن بلکه فعالان قرآنی نیز در استان لرستان در مهجوریت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالان قرآنی لرستان صاحب کرسی تلاوت هستند و شاگردان زیادی را تربیت کرده‌اند، افزود: در لرستان حافظان ممتازی داریم که صاحب مقام هستند.

گوشه‌ای با انتقاد از روند کند ساخت ساختمان شورای قرآن لرستان خواستار تسریع در ساخت این ساختمان قرآنی شد و ادامه داد: از استاندار لرستان این تقاضا را دارم در زمینه تأمین مسکن برای فعالان قرآنی اقدامات لازم انجام بگیرد.

رئیس شورای قرآن لرستان با اشاره به جایگاه ضعیف نخبگان قرآنی در ادارات و اینکه بسیاری از ادارات برای واحد قرآن از افرادی استفاده می‎‌کنند که در زمینه قرآن خبره نیستند و این اجحاف در حق قاریان و حافظان ممتاز است، افزود: فعالان قرآنی از نظر شغلی، معیشت، مسکن و بیمه مشکلات زیادی دارند که می‎‌طلبد در زمینه اعطای تسهیلات کم‌بهره به این قشر مساعدت‌های لازم انجام بگیرد.

گوشه‌ای از استاندار خواست در زمینه اعزام جامعه قرآنی لرستان به سفر کربلا اقدامات لازم از سوی استانداری انجام بگیرد و گفت: لرستان قاریان و حافظان معروف و خوش‌نام و صاحب کرسی تلاوت زیادی دارد، اما به‌دلیل اینکه حمایتی از آنها نمی‌شود در گمنامی باقی مانده‌اند.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت قرآن و لزوم توجه ویژه به فعالان قرآنی، گفت: در زمینه تسریع در ساخت ساختمان شورای عالی قرآن هر اقدامی که لازم است از سوی استانداری انجام خواهد پذیرفت.

استاندار لرستان اظهارکرد: در شورای اداری استان در رابطه با استفاده از فعالان قرآنی در واحد‌های قرآن و عترت ادارات با مدیران صحبت می‌شود و برای کمک به حل مشکلات مربوط به مسکن فعالان قرآنی تلاش خواهیم کرد که آن دسته از فعالان قرآنی که از فرم هستند، در اولویت دریافت مسکن قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار