برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان بدره

همایش تجلیل از آزادگان سرافراز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ریاست «یاسر علیزاده» فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 17August 2024

برگزاری همایش تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان بدرهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، همایش تجلیل از آزادگان سرافراز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ریاست «یاسر علیزاده» فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار شد.

در این جلسه «یاسر علیزاده» فرماندار بدره ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای عزیز، ۲۶ مرداد ماه که یاد آور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

 وی افزود: آزادگان سرافراز با رهایی از بند نفسانیات و با سینه‌ای فراخ‌تر از اقیانوس در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی ایستادگی کرده و با تمام وجود از دین، شرف و کیان کشور اسلامی دفاع نمودند.

«علیزاده» در ادامه بیان کرد: آزادگان عزیز گنجینه‌های ارزشمندی هستند که حاملان فرهنگ ناب ۸ سال دفاع مقدس می‌باشند که پس از انجام رسالت خود در ۸ سال دفاع مقدس در قالب جهاد اصغر اینک می‌بایست در عرصه‌ای دیگر و با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم و به پیروی از ولی امر مسلمین جهان (مد ظله العالی) در راستای جهاد تبیین که همانا جهاد کبیر می‌باشد نیز نقش آفرینی نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار