مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

استقامت و مقاومت ویژگی‌ انسان‌ عصر ظهور است

حجت الاسلام «شریف تبار» با بیان اینکه استقامت و مقاومت یکی از ویژگی‌های انسان‌های عصر ظهور است، گفت: اگر امروز کسی با واژه مقاومت بیگانه باشد و در دفتر شعر او چنین واژه‌هایی نباشد در دنیای امروز نمی‌داند که کجاست و بی‌خبر از زمانه است.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ - 17August 2024

استقامت و مقاومت ویژگی‌ انسان‌های عصر ظهور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در محفل شعر «ندای هبه» که با محوریت مادران مقاومت در مسجد قهاریه بابل برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمود فلسطین کلید رمز آلود عالم است، اظهار داشت: شعار اربعین امسال کربلا طریق الاقصی یعنی آنکه راه قدس از کربلا می‌گذرد.

وی با بیان اینکه صاحب اصلی حماسه‌های غزه مادران هستند، افزود: مادران اینگونه فرزندانی را تربیت کرده و مقاومت کردند و اینگونه در میدان هستند و باید بدانیم که جبهه باطل نابود شدنی است.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اینکه اگر انسان‌های عصر ظهور هستیم باید بدانیم که استقامت و مقاومت یکی از ویژگی‌های انسان‌های عصر ظهور است، تصریح کرد: اگر امروز کسی با واژه مقاومت بیگانه باشد و در دفتر شعر او چنین واژه‌هایی نباشد در دنیای امروز نمی‌داند که کجاست و بی‌خبر از زمانه است.

این مسئول با بیان اینکه جبهه مقاومت تعیین کننده بسیاری از جریان‌ها به شمار می‌رود، اظهار داشت: ما در دنیا و اصلی که زندگی می‌کنیم باید نقطه‌ای که در آن ایستاده‌ایم را بشناسیم.

وی افزود: اتفاق‌هایی در دنیای پیرامون ما در حال رقم خوردن است و اگر آن را بشناسیم دقیقاً در همان نقطه‌ای که باید می‌ایستیم.

این مسئول با اشاره به حماسه‌های جبهه مقاومت ادامه داد: این استقامت‌ها حاصل شناخت است و شهدا یک نکته را خوب یاد گرفتند که کجا هستند و به کجا می‌خواهند بروند و زندگی خود را برای که هزینه کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین راهپیمایی‌های اروپا به نام مقاومت ثبت می‌شود، اذعان داشت: بزرگترین رکوردزنی‌ها در آمریکا و اروپا به نام مقاومت ثبت می‌شود.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه نظم جدیدی در دنیا در حال رخ دادن است، گفت: موضوع مقاومت واژگانی است که در زندگی ما وارد شده است و زندگی بدون این واژگان معنا نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار