ارتش صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی دیگر خود در غزه اعتراف کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در غزه کشته شده است.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ - 17August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های باریکه غزه کشته شده است.

ارتش صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی دیگر خود در غزه اعتراف کرد

دانیل هاگاری خاطرنشان کرد، نظامی کشته شده سرگرد "یوتام اسحاق بلید" ۳۴ ساله فرمانده گروهان پشتیبانی لجستیک گردان ۸۱۱۹ ارتش رژیم صهیونیستی است که در نبرد‌های مرکز باریکه غزه کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این افسر اسرائیلی بر اثر انفجار بمب در محله الزیتون در شهر غزه و درگیری با ۳ مبارز فلسطینی کشته شده است.

درهمین حال شماری از صهیونیست‌ها امروز (شنبه) با تظاهرات مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر، وی را مسئول شکست مذاکرات برای تبادل اسرا، دانستند.

اعتراضات به شکست مذاکرات دوحه در سرزمین‌های اشغالی در حالی آغاز شده است که کشور‌های قطر، مصر و آمریکا به عنوان میانجی‌های مذاکرات آتش بس روز جمعه در بیانیه‌ای مشترک، پایان این مذاکرات را در پایتخت قطر اعلام کردند.

در بیانیه مشترک کشور‌های قطر، مصر و آمریکا آمده است که مقامات بلندپایه سه کشور به عنوان میانجی، با هدف دستیابی به توافق برای آتش بس در نوار غزه و آزادی اسیران، در گفتگو‌های فشرده‌ای شرکت کردند و این گفتگو‌ها در فضایی جدی و سازنده برگزار شد.

این بیانیه افزود: آمریکا روز جمعه پیشنهاد دیگری به طرف فلسطینی و اسرائیلی ارائه کرد که می‌تواند به کاهش اختلاف‌ها منجر شود. این پیشنهاد که مورد حمایت دوحه و قاهره قرار گرفت، با اصول پیشنهاد «جو بایدن» که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) ارائه شده بود و قطعنامه ۲۷۳۵ شورای امنیت سازمان ملل متحد، مطابقت دارد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار