مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

جنایت‌های رژیم صهیونیستی نباید بی‌پاسخ بماند

سردار «کوشکی» گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند و اگر پاسخ قاطعی به جنایت اخیرش ندهیم دفعه بعد جنایت بدتری را مرتکب می‌شود؛ زیرا قدرت را اگر به اندازه و به موقع به کار نبریم چیزی از اقتدارمان باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 18August 2024

باید پاسخ محکمی به جنایات رژیم صهیونیستی بدهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در یادواره شهدای بهزیستی که همزمان با سالروز ایام گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان ما نشان، آزادگی، شرافت، سرافرازی و سربلندی مردم ایران را در سخت‌ترین شرایط به دنیا نشان دادند و به ما یاد دادند که زندگی در پرتو دین و معنویت الهی را تمرین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه خاطرات و روایات آزادگان، بخش‌های ناگفته دفاع مقدس را به ما نشان می‌دهد خاطرنشان کرد: این عزیزان دو رنج را متحمل شدند؛ یکی در دوران اسارت و دیگری پس از آن که این عزیزان زنده و حاضر بودند، اما ما نتوانستیم ارزش وجودی این عزیزان را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

سردار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه باید سیره شهدا و سبک زندگی که آنها برای ما یادگار گذاشتند را معرفی کنیم گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که دفاع مقدس ۲۰۰ سال آینده ما را از نظر گنجینه و منبع دست اول معنوی و فرهنگی بی‌نیاز می‌کند.

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: خدا انسان را اشرف مخلوقات معرفی کرده و شریف‌ترین انسان‌ها نیز رزمندگان ما یعنی کسانی هستند که با نام و یاد و کلام خدا و برای احیا و تجلی یاد خدا مجاهدت کردند؛ کسانی که امروز نیز بیکار ننشسته و از دیگران دستگیری کرده و با حضور در میان مردم به ویژه دردمندان و دادن باور و امید به آنها بزرگترین خدمت و کمک را به آنها نمودند.

سردار کوشکی به حاضران در جلسه به ویژه جوانان توصیه کرد در کنار قرآن خواندن کتاب بخوانند و در ادامه نیز خواندن کتاب «تن‌ها گریه کن» را توصیه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری، رژیم صهیونیستی این گوساله سامری را به جان مردم دنیا انداختند تا شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه فلسطین به دست آنها باشیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند و اخیرا نیز میهمان عزیزمان را در خانه‌مان ترور می‌کند و اگر پاسخ قاطعی به جنایت اخیرش ندهیم دفعه بعد جنایت بدتری را مرتکب می‌شود، زیرا قدرت را اگر به اندازه و به موقع به کار نبریم چیزی از اقتدارمان باقی نخواهد ماند.

سردار کوشکی بیان کرد: در ۲۵۰ سال گذشته دشمنان با خیانت و دسیسه دو سوم ایران را جدا کردند و اکنون نیز بنا دارند این کشور که مهد مردان شجاع و فداکار است را تجزیه کنند، اما در دفاع مقدس با رهبری امام نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان جدا شود؛ آن هم در شرایطی که ۳۵ کشور مستقیم و ۷۵ کشورغیرمستقیم در مقابل ما بودند و به ذلت کشیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار