برگزاری پویش بین المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین در مازندران

پویش بین المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین ١۴٠٣ و روایتگری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن ساز و با شکوه اربعین حسینی در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸ - 18August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، پویش بین المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین ١۴٠٣ و روایتگری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن ساز و با شکوه اربعین حسینی در مازندران برگزار می‌شود.

این پویش در قالب فیلم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار شامل یک کلیپ ١٠٠ ثانیه‌ای با فرمت mp ۴ و آثار تولید شده «به صورت افقی» با دوربین‌های تلفن همراه ضبط و ارسال کنند و نیز آثار دارای سناریو و متن مناسب باشد.

یکی از محور‌های پویش، روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله‌ها برای تشرف به پیاده‌روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائرین (مخصوصاً زائرینی که برای اولین بار مشرف می‌شوند) و تصویرگری از حال و هوای بدرقه کنندگان و جاماندگان اعلام شد.

همچنین روایت خدمت رسانی عاشقانه به زائرین توسط خادمین در مواکب مستقر در ایران و عراق، روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده‌روی اربعین حسینی و روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونیستی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائرین در پیاده‌روی اربعین حسینی از دیگر محور‌ها به شمار می‌آیند.

علاقمندان برای ارسال آثار و شرکت در پویش کلیپ‌های تولید شده را به همراه (نام و نام خانوادگی، نام استان، نام شهرستان و شماره تماس) به نشانی Roshana_ir@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پویش، ٢٢ مرداد الی ٧ شهریور اعلام شد و آثار می‌بایستی با شعار و هشتگ محوری #کربلا_طریق_الاقصی به دبیرخانه ارسال شوند.

این پویش به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج مازندران برگزار خواهد شد.

برگزاری پویش بین المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین در مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار