پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان «کرمانی»

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان حاج «علی اصغر کرمانی» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱ - 18August 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت پدر شهیدان «کرمانی»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پی درگذشت ابا الشهداء و الایتام مرحوم حاج «علی اصغر کرمانی» پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام کرمانی

عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج علی اصغر کرمانی» از نمونه های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم «غلامرضا و ابوالفضل کرمانی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و ایثارگر در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند، برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام «کرمانی» و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نمائیم.

استواریکم ارتش غلامرضا کرمانی متولد ۱۳۲۹ که ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ عازم جبهه های جنگ تحمیلی شد و خرداد ماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی کرخه نور به شهادت رسید.

همچنین دانش آموز بسیجی ابوالفضل کرمانی متولد ۱۳۴۸ در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه هنگام عملیات شناسایی و تخریب به محاصره نیروهای بعثی درآمده و به شدت زخمی شد که پس از مدتی احراز شهادت شد، اما هنوز اثری از پیکر او پیدا نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار