پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت مادر شهیدان «ایمانی»

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام «نایبعلی و یوسفعلی ایمانی» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲ - 18August 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت مادر شهیدان «ایمانی»به گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام «نایبعلی و یوسفعلی ایمانی» پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
خانواده محترم شهیدان والامقام ایمانی
 
عروج مادری دلسوز و مجاهد پرور «حاجیه خانم محترم بختیاری» از نمونه های بارز صبر و ایثار و مادر شهیدان معظم «نایبعلی و یوسفعلی ایمانی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
 
بی شک همت و تلاش آن مادر عزیز و ایثارگر در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند، برای همیشه ماندگار خواهد بود.
 
اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام ایمانی و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می نمائیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار