استاندار خراسان جنوبی در بیانیه ای تاکید کرد:

دهه فجر تکریم خون صدها فرزند شجاع ایرانی در دفاع از انقلاب است

استاندار خراسان جنوبی نوشت: گرامیداشت دهه ی مبارک فجر یعنی تکریم و تعظیم خون صدها فرزند رشید و شجاع ایرانی که در عرصه های انقلاب و دفاع مقدس و علم و پویایی از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ - 01February 2016

دهه فجر تکریم خون صدها فرزند شجاع ایرانی در دفاع از انقلاب است

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

گرامیداشت دههی مبارک فجر یعنی تکریم و تعظیم خون صدها فرزند رشید و شجاع ایرانی که در عرصههای انقلاب و دفاع مقدس و علم و پویایی از جان خود گذشتند.

ایام الله دههی فجر همچنین فرصتی برای نکوداشت فرهنگ اصیل اسلامی – ایرانیمان برای استیلای عدالت و دین مبین اسلامی و قدردانی از صبوری و صلابت خانوادههایی است که جای بزرگ خالی عزیزانشان را به مرهم حاکمیت جمهوری اسلامی ایران پذیرفتند. و بیش از همه این دههی فرخنده یادآور عالیترین نمونهی رهبری و مدیریت در روش و منش عارفی فرزانه و گرانقدر است. اقتدا به روح الله خمینی؛ محوریترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

و اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه از روزهای حماسه و ایثار و پیروزی؛ تأثیرگذاری معنوی انقلاب اسلامی بر نهضتهای اسلامی و مردمی، آگاه سازی ملتهای مسلمان و صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان در عرصه جهانی و بین المللی مشهود است.

توفیقهای اخیر جمهوری اسلامی در عرصهی دیپلماسی و به نمایش گذاشتن عالیترین شیوهی تعامل اسلامی در سطح جهانی معرف بینش و نگرش دولتمردان دولت تدبیر و امید است. تدبیری که ریشه در فرهنگ و باورهای دینیمان دارد.

صیانت از دستاوردها؛ استقلال و اقتدار ایران اسلامی، بزرگترین راه پاسداشت خون هزاران شهید عزیز انقلاب، دفاع مقدس و هستهای و نکوداشت یاد و خاطرهی امام راحلمان است.

و همهی اینها نه فقط با شعار که با حضور و شعور محقق میشود.

بر هر ایرانی مسلمان فرض است که با تدبیر به فردای ایران اسلامی بیندیشد. عنقریب عالیترین فرصت مشارکت مردم در سرنوشت کشورمان – انتخابات- فرامی رسد. این بار پرشورتر از همیشه، آگاهانه و امیدوار به پای صندوقهای رأی خواهیم رفت تا لایقترین مردان و زنان ولایتمدار را برای قانونگذاری و صیانت از حقوق ملت به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستیم.

بار دیگر یاد و خاطرهی همه شهیدانی که برای استقرار، اقتدار و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همهی هستیشان گذشتند را گرامی میداریم و صبر و استقامت خانوادههای شان را قدر می دانیم.

انشاءالله با همدلی و همزبانی ملت و دولت در سایهی عنایات پرودگار و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت الله خامنهای و تدبیر رئیس جمهور محترم؛ دکتر روحانی شاهد اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی و شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعهی کشورمان باشیم.

خداوند ولی فقیه و رهبر عزیزمان و ملت بزرگ و نجیب ایران را در پناه خود بهروز و به سلامت نگاه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار