برگزاری پویش «راوی اربعین و طریق‌الاقصی» در گیلان

پویش بین‌المللی تحت عنوان «راوی اربعین و طریق‌الاقصی» ویژه اربعین ۱۴۰۳ در بازه زمانی ۲۲ مرداد تا ۷ شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 18August 2024

برگزاری پویش بین‌المللی «راوی اربعین و طریق‌الاقصی» در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، پویش بین‌المللی تحت عنوان «راوی اربعین و طریق‌الاقصی» ویژه اربعین ۱۴۰۳ در بازه زمانی ۲۲ مرداد تا ۷ شهریور توسط معاونت فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

این رزمایش و عملیات فرهنگی هنری که با عنوان پویش بین‌المللی طریق‌الاقصی نامگذاری شده در ۴ محور برگزار خواهد شد که شامل روایت شور و شعور حسینی از محله‌ها برای تشرف به پیاده‌روی اربعین همراه با مصاحبه از زائرین مخصوصاً زیارت اولی‌ها همچنین تصویرگری از حال و هوای بدرقه کنندگان و جاماندگان، روایت خدمت‌رسانی عاشقانه به زائرین توسط خادمین در مواکب مستقر در ایران و عراق، روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده‌روی با مصاحبه از زائرین خارجی و فرق و ادیان مختلف حاضر در پیاده‌روی اربعین حسینی و روایت اعلام انزجار از رژیم نامشروع صهیونیستی با مصاحبه از زائران اربعین است.

جهت شرکت در این پویش هر زائر می‌تواند یک اثر در قالب یک کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای (mp۴) با تلفن همراه بصورت افقی ضبط و به آدرس https://rubika.ir/roshanagilan ارسال کنند.

توجه داشته باشیم که این روایت‌ها باید دارای سناریو و روایت منظم و خاصی باشد تا قابلیت نشر را دارا باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر نشر حداکثری در رسانه‌های مختلف و صدا و سیمای مرکز گیلان و فضای مجازی و سکو‌های انتشار، به برگزیدگان این پویش هدایای نفیس نقدی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار