مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تشریح کرد؛

برنامه‌ریزی برای اسکان و پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در مشهد

استاد آقا از برنامه‌ریزی برای اسکان و پذیرایی از زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ - 18August 2024

برنامه‌ریزی برای اسکان و پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدحسین استاد آقا» مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در خصوص اقدامات آستان قدس رضوی در پذیرایی و اسکان زائران در دهه پایانی ماه صفر، اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان مراسم اربعین حسینی، تمامی امکانات برای پذیرایی از زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد و مسیر‌های منتهی به این شهر مقدس، بسیج می‌شوند.

وی افزود: در مشهد توسط آستان قدس رضوی پنج موکب مرکزی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر شب جهت اسکان و پذیرایی از زائران برپا می‌شود که مهم‌ترین آن، زیرگذر میدان شهدا و ورزشگاه بزرگ امام رضا (ع) است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: برای زائرانی که با خودرو شخصی به مشهد مشرف می‌شوند باغ اردوگاه خاتون آماده شده و زائرشهر رضوی و زائرسرا هم در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

استاد آقا تأکید کرد: زائران برای استفاده از این موکب‌ها در ورودی مشهد می‌توانند ثبت‌نام کرده و از این خدمات، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: طرح میزبانی مشهدی‌ها از زائران در منازل شخصی نیز همانند سال گذشته اجرا خواهد شد. 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به خدمت‌رسانی ۳۰۰ موکب در شهر مشهد به زائران در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته، گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا از موکب‌هایی که در مشهد و مسیر‌های پنج‌گانه منتهی به این شهر مقدس برپا شده است حمایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار